söndag 14 november 2010

Flärd och fåfänga

Nu har det hänt något, vet ej vad. Men jag har bokat tid för färgning av ögonfransar och plockning av ögonbryn. Sen har jag dessutom bokat tid för att fixa naglarna, fråga mig inte vad jag skall göra för naglar för det vet jag inte. Men fina blir dom för jag har sett dom som gjort. Jag undrar vad som skett, kan det vara ren bekvämlighet eller kan det vara att förr har jag inte sett något behov av detta. Ja, missförstå mig inte och tro att jag tidigare tyckt att jag varit såååå snygg utan det bottnar nog snarare i att jag inte direkt brytt mig om just den biten. Det är nog ren flärd och fåfänga, men det var nog på tiden ändå, jag menar varför inte bry sig om hur man ser ut och kanske åtminstone göra ett försök. Kanske någon, typ min sambo uppskattar min nya sida.

Annars lägger vi ytterligare en härlig helg till handlingarna, imorgon skall flickorna få ny foderstat då vi fått nya höanalysen. Få se vad det innebär för godis.

Inga kommentarer: