torsdag 20 november 2008

Jag har gjort det...

Jag har provat bubbelbadkaret, bastun, duschen, vilstolen, tv:n... Hela vår mystillvaro är nu klar, det känns skönt som bonus till vår lilla lägenhet. Men nu vet man inte om vi kommer att spendera nästan all ledig tid hemma i källarvåningen. Kommer ni ihåg den gamla slagdängan
" Då går jag ner i min källare" men Pierre Isaksson (tror jag han hette) som även var medlem i Family Four.
Här är dörren till hela härligheten, vem kan ana vad som döljer sig där bakom?














Lägg noga märke till den stenrikes fontän, ni kan inte ana hur underbart det känns att fått ett ordentligt försvar för en så bespottad samling. Men nu minsann ser dom vad underbara stenarna egentligen är, så det så ;)



3 kommentarer:

Anonym sa...

Men oh så mysigt!

Admin sa...

Guu’ va fint det blev! Grattis!

Åsa sa...

Det är supermysigt, och vet ni, telefonen går inte ner i källaren. varken mobil eller den vanliga, så man får verkligen vara i lugn och ro :). Trevlig helg på er!