lördag 7 juni 2008

Lååånga lata dagar för oss.

Nu har Fiffin varit till veterinären och fått en genomcheckning, hon var inte alldeles till belåtenhet så nu är min kompis behandlad. Så nu promenerar både hon och jag omkring barfota och dricker hinkvis med vatten, i övrigt gör vi inte många knop, varken hon eller jag.

Det är lite ovant med denna sommarvärme vi fått oss tillhanda, men vi kommer säkert att vänja oss detta år också. Det är ganska behagligt när man har en trädgård där man kan välja om man vill ha sol eller skugga, och den förmånen har vi här hemma. Jag hoppas ni har det lika mysigt som Fiffan och mig i det härliga sommarvädret =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att det äntligen kommer lite regn, så växtligheten kommer igång, vill inte ha brända taggiga gräsmattor..*ler*
Ha de så gått.