måndag 30 juni 2008

Jag har blivit utamanad

Jag har blivit utmanad av Plogflickan. Jag har varit så fräck att jag bara kopierat och lånat det hon skrivit och fyllt i mina svar.
Regler:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
♥ Klippa håret
♥ Ta en promenad och träna yoga
♥ Diska
♥ Träffa min vän Erik, som ger mig så enormt fina hästbilder och trevliga mail.
♥ Plugga specialpedagogik

Vad gjorde du för 10 år sedan?
♥ Jag pluggade men bodde på samma ställe med mina hästar och katter och då även en hund.

Ställen du bott på?
♥ Ja, mest i Bollnäs men även i Bofara, Mora och Chateaudun och Paris.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
♥ Skaffa en hemhjälp med förkläde
♥ Hjälpa dom som inte är biljonärer
♥ Renovera hus och stall
♥ Köpa och anlägga en hästanläggning med banor, ridbana, vattenträning...
♥ Skämma bort människor omkring mig

Personer du vill veta mer om: Isbubblan, Emma, Alice och jag, Boella, Gingmalee

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena promenad bruden, kommer ihåg att du bodde i Mora, den tiden var skoj:^)
Jag hade varit o kört Ryssen, hade tur som han innan regnet..

Boel sa...

Hej Åsa, I did it, men valde lite konstigt... jag är kräsen på bloggar.
Men din tycker jag om.
Ha en skön sommar.

Pumita sa...

Tack för utmaningen, Boella! Jag tänkte vara bloggfri på semestern (kanske läsa lite och möjligen kommentera) men du fick mig att trilla dit. ;) Nu har jag lagt ut mina svar. Ha en fortsatt trevlig dag!