tisdag 10 april 2012

Påsklov

Denna vecka är det påsklov. Första dagen regnar det litegranna, men det betyder att jag fått många ärenden uträttade hos sjukvården, mera träningskort och vaccin. Jag hade inte tänkt att jag skulle drabbas av influensa nästa vinter igen, nänämen. Jag har dessutom hunnit bokföra så nu har jag fått undan en del saker som har en tendens att liksom "ligga över" en under lovet, men det kan vi glömma nu =).

Nu är det bara att ta för sig av livets smörgåsbord under ledigheten. Mycket vila och trevliga möten, ett möte har jag som ligger brevid sängen och väntar på mig, Zlatan, jag måste helt enkelt läsa boken och bilda mig en egen uppfattning.

Efter lovet är det bara att trampa gasen i botten och sätta full fart mot sommaren, allt skall hinnas med och göras. Men det känns bra, vi har lite saker kvar, men jag skulle vilja påstå att det är saker som kan sätta lite guldkant på skolan. Saker som man kan göra om tiden tillåter, och det ser den ut att göra.

Ha en härlig vecka!

Inga kommentarer: