fredag 20 januari 2012

Vänner är otroligt trevligt att ha =)

Denna vecka har varit fylld till bredden med aktiviteter och trevligheter. Det började i söndags med ett besök på blomsteraffären och en fika med min kära kusin Eva för att sedan åka hem och få besök av Åse och Bebban med småkopior. I måndags träffade jag mina travkompisar hemma hos Beate på vinlotteri, strålande fika och prat, men sämre med vinsterna i vinlotteriet :(. Tisdag, onsdag, hemma med sambon och katterna i lugn och ro. Sedan var det dags att åka till Ulrika Rullfika och Mats för att planera min enleverade storebrors 50 årskalas, tänk vad han är gammal. Själv är jag ju knappt 49 och ett halvt, två månader kvar. Jag ser fram emot den kvällen med glädje, det skall bli väldigt roligt att träffas, förr skedde detta otroligt frekvent men numer är det inte alls så ofta.

Och ikväll mina vänner är det dags att följa med Åsa och Kent på bandytävling, och detta inklusive lite varm korv med. Förhoppningsvis får vi en seger också, det har ju inte direkt duggat tätt med dem på slutet, men ikväll...

Trevlig helg!

Inga kommentarer: