fredag 1 juli 2011

Party, party

Nu är det inte långt kvar innan det bär av mot Ljusdal för att parta lös litegranna, detta mina vänner är en liten reunion för mig och BM. Det är musik vi partat till tidigare och nu är det dags igen, och tro det eller ej men mina gamla festivalkängor är hittade och framtagna. Det måste väl vara någon form av omen, eller...

Det är i alla fall trevligt att det fortfarande finns delar av mig som inte växt så mycket sedan ungdomsdagar, jag kan fortfarande ha dom =). Dom är lika sköna nu som då, nu pratar vi ingångna eller snarare indansade skor. Let's dance!

Igår var det en omtumlande dag i mitt liv, jag fick ett nytt jobb. På Torsbergsskolan som är stadens gymnasieskola där jag skall undervisa i Naturkunskap (som jag läst till) sen ska jag ha några fler ämnen, spännande. Dessutom var jag och besiktade bilen, jag fick även åka i den därifrån, men de vill ha tillbaka oss.

Tjoho, trevlig helg på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjohej va kul det var hälsar jag som inte är inloggad. Kram fr BM

Åsa sa...

Dansa, dansa, parta, parta åsså äta lite. Vad mer kan man önska? Jo just ja, trevligt sällskap,å de hade jag också =)))