måndag 27 juni 2011

Aldrig tråkigt i detta sällskap =)

Det här är min kompis nu om dagarna, söt, eller hur. Livlig också, det blir inte många tråkiga stunder, enda nackdelen är att hans ömma moder är ivrig att lära sin avkomma att jaga och tar hem små godsaker med jämna mellanrum, det kanske jag skulle klara mig utan. Men missförstå mig rätt, jag vill hellre klappa katten än möta små grå varelser i stallet, men det är inget jag vill delta i.

Annars är jag snart klar med allt som skall göras innan jag tar sommarlov på riktigt, PIM5, bokföring, städning av stallet, snart ligger jag likt en knubbsäl på Kolbotten med magen i vädret och löser korsord och pratar med Annika S. Kan hända det blir någon kopp kaffe med, längtar, ska därför se till att få lite försmak imorgon när det lovas sol och värme.

Nu ska jag och min lilla kompis gå ut i sommarmorgonen och mysa lite.

Inga kommentarer: