onsdag 22 juni 2011

En ny era


Sitter här vid datorn och bejakar min radikala, progg sida. Något nytt och annorlunda ska ju sommarlovet bjuda på, så nu släpper jag fram en sida hos mig som inte kommer fram så ofta nu för tiden. Lyssnar på Dag Vag och läser Oscar Wilde citat.




En gång snurrade Nationalteater, Dag Vag, Peps Persson, Hoola Bandola band på skivtallriken, ja det var såna då. Själv var jag aktiv i ett politiskt ungdomsförbund, ung och het i debatterna. Nu tänkte jag mig en radikal sommar med musikfestival och målning av bord med blommor och Oscar Wilde citat, men jag har inget bord ännu =( så jag kan inte sätta igång. Undrar om jag skall ikläda mig i någon gammal kreation från raderna i verkstaden med stora axelvaddar för att riktigt komma i stämning. Men medan jag väntar på bordet får jag väl ta tag i några sysslor som är vanligare nu för tiden som till exempel en liten städning till midsommar, men Dag Vag och Ebba Grön får att följa med.



" Det bästa sättet att bli kvitt en frestelse är att falla för den"

1 kommentar:

Admin sa...

Ny era? Det är väl snarare en återfallsera :D Ses snart, kram!