lördag 26 april 2008

Vilken underbar tid.















Imorse så kände jag en saknad efter min väninna Bebban som jag vant mig vid att träffa regelbundet varje lördag morgon. När stallet var klart och luften fortfarande kändes lite kylig så tog jag mig en tur hem till Bebban för att få lite kaffe och titta på hennes nyfödda fålar. Ena riktiga sötnosar fick jag träffa, varmblodsfölet är Bebbans egen e. Dexter Frontline u. Haga Lotta ett riktigt charmtroll.














Efter morgonkaffet hos min väninna så bar det av hemöver för att ta itu med det sista i trädgården. Kratta det sista och ställa fram lite trädgårdsmöbler. Så nu kan jag vila middag i min älskade hammock igen. Dagen har varit helt underbar, årets första shortsdag men det kommer fler, om vi skall få de vinterbleka benen lite färggrannare. Och nu ligger det cirka sex månaders trädgårdtillvaro framför oss, det känns helt makalöst härligt.

Sambon har under dagen varit på en annan nivå, nämligen en nivå högre. Och för att visa mig vad han håller på med eftersom jag inte vågar mig upp till denna nivå så knäppte han detta kort. Vad han håller på med, ja det kan man fundera över, men fortsättning följer i projektet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Tack för besöket på min blogg! :)

Var in och kikade på anmälningslistorna och såg att Cizzi kom med och fick spår tre, kul! Jag håller tummarna!

Hälsningar
Susanne (O'Brian Index)