lördag 19 januari 2008

Spännande middag

Jag sitter här på väg till en middag arrangerad och lagad av min syster och moder. Dagen har varit bra, vi har äntligen installerat alla julklappar på svärföräldrarnas dator och fått det hela och fungera. Det känns bra. Så nu blir det kanske lite lättare att samsas om en dator och mus vilket tidigare har varit lite sisådär eftersom en är högerhänt och en vänsterhänt, men en ny trådlös liten råtta gör nog saken enklare :) . Vi har dessutom varit och bytt lite saker sambon fick i födelsedagspresent, jo, han har blivit äldre.

Jag ser fram emot kvällens middag där jag skall få prova på några nyheter jag aldrig ätit förut, eller vad sägs om gåslever och kalkon, det skall bli spännande. En trevlig afton med god mat och sedan en god natts sömn innan jag selar på min magiska springare och ger mig ut i den klara morgonluften. Jag kan säga att det är en fröjd större än någonsin att köra Fiffin för dagen eftersom hon är gladare och mysigare än på mången dag, det bara spritter i hela hästen av glädje.

Kunde bara inte låta bli att dela med mig av denna vackra vy, ibland är det onödigt vackert.

Inga kommentarer: