söndag 28 augusti 2011

Trevlig dag för "Verres" hästägare

En trevlig dag har vi haft i Freluga idag med många trevliga människor, fin häst, varm korv och fika. Att det kom en regnskur var inte hela världen, inte är vi gjorda av socker och inte är vi gjorda av salt, å smälter vi lite så inte smälter vi allt =). I övrigt så har även en del nytta gjorts idag, som målning och annat smått och gott.

Gårdagen var även den en bra dag som kröntes av en suveränt trevlig kräftskiva i Mållången med glada vänner och dessutom lyskväll med marshaller och rislyktor. Vad mer än god mat, skratt och naturligtvis en vinst i kubb för Bollnäs mot Edsbyn kan man begära, jo just ja, förlorarna passade sedan upp på oss vinnare =).

När jag tänker efter så kan vi säga att hela veckan varit kanon, jag har nu träffat alla grupper jag kommer att träffa i skolan, jättetrevliga elever, och ambitiösa. Jag hoppas jag kan ge dem det dom önskar. Även mina arbetskamrater är omtänksamma och tar så väl hand om mig.

Med andra ord, just nu är mitt liv toppen!

Inga kommentarer: