fredag 19 augusti 2011

I startvolten

Nu voltar jag runt i startvolten, redo att göra en start. Ett nytt race väntar, och en bra start gör det hela enklare. Jag skall försöka att inte göra en startrusning och rusa iväg på tok för fort vilket har hänt förut då jag blir lite ivrig ibland. Nej jag skall försöka få en bra start och sedan se vad de andra gör, försöka ligga i främre träffen så jag bara kan kliva in när det blir bra läge. Hoppas på en liten uppullning efter en bit.

Alla förberedelser är avklarade och allt har fungerat till belåtenhet så jag känner mig så redo jag kan och är verkligen laddad. Därför skall jag i helgen vila mig i form och ta det lugnt, hage och liten proteinboost. Har inte bestämt balans ännu, barfota blir det inte med skoval väntar vi med in till sista dagen. En del utrustningsändringar kan även komma, vi får se till dagsformen på måndag.

Nu kör vi snart =)

Inga kommentarer: