onsdag 6 juni 2012

Lång natts färd mot dag

Inatt har jag varit vaken nästan hela natten, detta för att se venuspassagen. Tyvärr stod solen för lågt första gången och nästa gång doldes den molnen, så nu får jag vänta 105 år innan nästa gång. Undrar just om jag hinner komma tillbaka till mitt nästa liv då, i sådana fall  blir det lättare att vara vaken eftersom jag då kommer att vara en katt, och dom är ju nattaktiva =)

I övrigt är livet ganska trevligt just nu, har inte så länge kvar till sommarlov, väntar bara på att solen skall komma och skina över oss. Har planterat en massa saker i trädgåden, men dom väntar också på solen och värmen.

Ikväll skall V86 gå av stapeln på vår hemmabana, så då hoppas vi att regnet lyser med sin frånvaro. Då har ni chansen att se vår trevliga lilla bana på tv. Följ med upp till Bollnäs vettja och se hur trevligt vi har det på vår lilla travbana.

Inga kommentarer: