fredag 28 oktober 2011

Forza Bollnäs GIF

Om en timme är det nedsläpp, årets första seriematch. Vi är laddade och beredda. På andra sidan planen ikväll står Kalix, till att börja med kanske dom står upp, men sedan Giffarna åkt åttor runt dom så kanske det ser annorlunda ut =).

Det har varit trav på Bollnäs idag, grattis till Janne och Beate som tog en seger med Bältra Lomen och till stall T. Pettersson som vann med Le Cupole. Dessvärre hade jag inte tillfälle att se detta då jag var på mitt arbete.

Mitt arbete ja, denna vecka har jag haft prov med mina elever i naturkunskap så nu är det också avklarat. Ja ett omprov blir det, vore väl tokigt att inte ge alla chansen.

Till vecka blir det höstlov, mest för eleverna, men även vi får någon dag till vila och rekreation, eller nåt kul. Det kommer lägligt efter att jag tampats med en kraftfull höstsnuva denna vecka. Vem vet man kanske kan få lite gjort med, den finns en lista med skojiga saker ifall man känner sig sugen, städa bilen, putsa fönster, bokföra, städa källaren och lite annat smått och gott. Saker som tar längre tid att gruva sig inför än att göra.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: