fredag 29 april 2011

Jag tror att jag kan

Nu fullkomligen väller vårkänslorna över mig, precis som när jag var ung/liten. Då var det fram med cykeln, hopprepet och kulorna. Jag vet inte riktigt vad som sker, cykeln, den har jag tagit fram ungefär samma tid varje år och använder, men kula och hopprep var åtskilliga år sedan. Men nu har jag fått en ingivelse, igår var jag och köpte ett hopprep, inte på leksaksaffären som när jag var yngre utan på sportaffären. Nej, jag skall inte bli boxare, vilka är dom förutom unga flickor som jag vet använder hopprep. Men tjejen på sportaffären sa att det var ett superbt sätt att träna på, och jag tror jag kan.

Vad säger ni om "Bondtolvan" som träningsmetod =)

Trevlig helg, passa på att bejaka alla tokiga vårkänslor som kommer över er!

Inga kommentarer: